Kulturell måndag

Hej alla söta!

Idag har jag varit riktigt kulturell, jag och Emelie tog dagen till akt och tog oss till Tekniska mussét.
Vi kom inte dit så att vi hann med att kolla på allting, men vi hann iaf med ett plan och sen var det ju mer cino4 som lockade mest. Alltså deras 4D-biograf.

4D-bion var riktigt ball gjord, då man har på sig 3D glasögon för att man ska se det som händer på vidioduken i 3D. Sen när man lägger till 4D så blir det att stolarna rör sig, man känner dofter och det kommer vind och vatten pustar. Verkligen ballt gjort.
Dessutom hade dom en liten frågesport mitt i allt, och vem tror ni vann? JO JAG! ;D Så jag fick en lite strålkastare riktad mot mig och Emelie kom på tredje plats. Fast vi var ju dock bara sju personer i salongen, men ändå. Jag vann. Fast inte fick jag något pris.. Något tycker jag faktist att man borde få som pris, något litet lixom.. Dom lär ju inte gå bak på att ge ut ett litet pris för en tia. Dom har ändå bara fyra föreställningar per dag vilket skulle bli ca 40:- per dag. Vilket dom borde kunna bjusa på? eller?
Aja riktigt kul var det.
Vi hann som sagt inte med så jätte mycket av själva mussét, men vi hann igenom en liten del.

Skitsnygga jag på Rymdmoppen! ;D


Cool spegel som satte ihop oss till en person ;D
(klicka för större)

Kommentera här;
Postat av: Maria

Jo, kanske inte ambitiöst men arbetsnarkoman =S

Jag bytte bana bara för att jag var trött på att jobba som ett svin och ha 5 jobb hhah =)

2008-11-17 @ 22:36:05
Blogg: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Åh museum.. där var det längesen man var där!

Men vilken tuff spegel!!

2008-11-18 @ 11:30:55
Blogg: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0