Jag lever

Goddag alla söta!!

Nu vart det som jag misstänke med denna helg. Noll bloggning, vart full rulle sedan jag började jobba. Men idag är jag ledig!

Haft en toppen helg på jobbet verkligen, förutom att jag åkte på en migrän attack igår en timme innan stängning. Men min chef sa att det var okej att gå en halvtimme tidigare, och skickade hem mig. Så då stryrde jag kosan mot apotektet först för att köpa ut mina tabletter, och dom gick på en så rolig summa som 278kr för sex stycken tabletter. Rena rama sjuka priser på läkemedel alltså :S Innan har jag typ kunnat köpa mina tabletter för ca 80 kr, men igår gick det på en betydligt högre summa.. SUCK.
Kanske ska starta kampanjen "utrota migrän" , någon som är med?

Ska ta mig upp ur den varma och sköna sängen nu, för att ta mig mot duschen och dränka mitt hår i silverschampo. Det är för guldigt för min smak just nu. Så förhoppningsvis är det dämpat efter denna tvätt. Sen ska ja ta mig till arbetsförmedlingen och prata med dom om att starta egen firma. För det finns väl starta eget bidrag och grejer?
Sen kanske man ska ta Ungdomsmottagningen på en gång när man ändå är i samma hus?
Efter besöket/besöken där så blir det att åka in till stan och möta upp Anna för en fika och så innan film minglet börjar klockan 18:00.

Hoppas ni alla får en bra dag nu! och jag kommer tillbaka ikväll eller imorgon med en massa nya roligheter!
Pusspuss!

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0