En dag i kyrkan

God kväll sötisar!

Ligger här nerbäddad i min soffa och kollar på stjärnor på is.
Börjar faktiskt bli roligare att kolla på det nu än tidigare. Det börjar bli lite mer fart i programmen. Speciellt då jag själv är en gammal konståkare.
Men som sagt så är det mycket roligare nu. Fast mest så längtar jag till pausen då det är Tack gode gud. Det är verkligen klockrent! Hoppas bara på att det är bra skådisar med ikväll.

Dagen i kyrkan gick galant.
Det var trevligt och mysigt, skön omväxling i livet faktiskt. Imorgon blir det tidigt upp då jag öppnar upp kyrkan redan 09:30. Men det blir trevligt, med gudstjänst först och sedan en pause för att sedan ha dop. Mysigt. Hoppas det håller sig kallt och snön ligger kvar även imorgon!

Vad gör ni denna lördagskväll? :)

Kommentera här;
Postat av: johanna

åh tack så jättemycket :) vart kanon!

2008-11-22 @ 21:31:08
Blogg: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: ida

nää jag veet :d hahaha jag insåg att det inte riktigt var min färg. kände mig inte som hemma när de la i det blonda som sitter nu. nej nej. back to brownie ;P

2008-11-23 @ 10:42:29
Blogg: http://idabjorkman.se
Postat av: Anonym

Hej.

Vad har du för typsnitt på dina huvudrubriker och även på rubriken under där datum och tid står?

Och vad för storlek? Ha en bra dag. /Trogen läsare

2008-11-23 @ 10:48:52
Postat av: jessica

svarar: allvar? jag kan tänka mig att den blir ganska fin som tattuering, men sen är de ju grejen med att hjärtat ska peka mot hjärtat eller från och på en tattuering kan man ju lixom inte ändra det :p irländsk är den ja, de visste jag :).

2008-11-23 @ 19:37:08
Blogg: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: Maaalin

Men asså, isen de där dansarna måste åka på är ju på tok för liten?!

2008-11-24 @ 11:02:38
Postat av: Anonym

vad tar du för att göra en bloggdesign??

2008-11-25 @ 20:47:16
Postat av: SoffiZ

Jättemysig blogg! Hoppas allt är bra med dej!

2008-11-26 @ 13:15:50
Blogg: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0