Tisdag

Hej!

Har precis varit jätte duktig och ringt till min läkare och fixat nya migrän tabletter.
Så i eftermiddag så har jag mina tabletter igen.  Kanske borde passa på och ringa till ungdomsmottagningen oxå och skaffa nya piller där oxå? Så är jag en narkoman på heltid!

Jag har ett grymt sug att åka till Cosmonova idag,
skulle vara kul att se någon film där. Men H verkade inte så pigg på det. Han skulle iväg och köpa grejer för att fortsätta bygga i källaren. Fast för tillfället sover han och snarkar på som bara den. Som vanligt alltså ;P
Så jag får se vad denna dag ger mig till slut..
http://www.vaksalaskolan.uppsala.se/arkiv/bilder/dino07.jpg

Igår kväll började jag med att slinga hela Sandras hår, och fixa det. Hon hade "glömt" att borsta ut sitt löshår efter en dusch, och det är ett big nono! Så hon hade ett fint fågelbo i nacken ;D Men efter lite slit så fick jag ut det, och vi tog ut hela och färgade hennes hår. Så nu känner hon sig kort hårig även fast hon är riktigt långhårig i sig själv. Men vi ska försöka få i det i morgon faktist. Då kanske hon ska få färga mitt hår, är kluven i om jag vågar låta henne gör det eller inte ;P Är ju inte en person som är jätte rädd om mitt eget hår, men ändå finns det något som säger stop! För jag vet inte om jag vill bleka min utväxt eller om jag vill satsa på att färga den.
Vill trots allt "förstöra" det lite så att det går att göra saker med det, för just nu är det så mjukt och fint.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0