Onsdag

Godmorgon alla söta!

Vart valvaka för min del igår, eller valvaka och valvaka.
Jag la mig i soffan och väntade på att det hela skulle börja. Det började och jag tittade ganska intressant på det först, men allt eftersom så blev mina ögonlock tyngre och tyngre. Låg och halvsov fram till 02:38 då jag stängde av tven och bestämmde mig för att gå och lägga mig i sängen istället.
Vaknade nu på morgonen och hade nästan ångest över att jag inte tittat klart,  jag ville så gärna att Obama skulle vinna. Så tankarna när jag vaknade var att fan, tänk om McCain har vunnit nu och allt bara för att jag inte satt och hejade? Haha, sjuka saker man tänker.. och jag som inte ens är intresserad av politik!
Men till min stora lättnad så knappade jag in på aftonbladet.se det första jag gjorde, och där stod precis det jag ville se! Att Obama tagit hem segern. Gu så underbart!
Jag känner någonslags lättnad över att det är han som vann, känns som om han kan bidra med något riktigt stort till USA och världen.
http://www.getreligion.org/wp-content/photos/small_obama_image.jpg

Ska ta och fixa mig iordning nu, och äta frulle.
Har inga riktiga planer idag ännu. Är prat om att jag ska sätta i löshåret på Sandra igen
, och att hon kanske ska få färga mitt hår. Men är som sagt väldigt kluven i den frågan om hon får.. Tror nästan att jag ska göra det på salongen.
Men det är bara att se vad som händer i stundens hätta..

Vad ska ni göra idag? :D

Kommentera här;
Postat av: nixy

haha, somnade jag också :) vart lite halvjobbigt efter ett tag så jag kollade på bel-air och zappade fram o tillbaka för att se hur det gick till men somnade jag också :P... Men du har rätt, rätt person vann! Obama ftw! :D

2008-11-05 @ 11:05:01
Blogg: http://nixy.blogg.se/
Postat av: Emelie

yes han vann!

2008-11-05 @ 15:15:41
Blogg: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kolla din mail!

2008-11-05 @ 22:03:07
Blogg: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0