Ni som mejlat om designer.

Hej sötisar!

Jag tänkte bara kolla med folk som skickat mejl till mig angående bloggdesigner.
Vet att jag har varit väldigt dåligt på att göra designer nu ett tag. Då all min inspiration har som bara försvunnit.
Men jag har börjat ta tag i det nu lite smått, och jag märkte nu att min mejl har krånglat sig en hel del och många mejl har försvunnit.
Så ni som inte har fått respons mejl av mig idag, skicka ett nytt mejl till mig så fixar vi designen!

Ni andra som är intresserad av designer, klicka på ikonen till höger "vill ni har design hjälp"

Kommentera här;
Postat av: Sanna

Tack gumman, å vadå att du inte blir snygg på bild :O Älskar alla dina bilder, haha speciellt dem du har i headern, skiit snygga å lagom flummiga me like :)

2008-11-12 @ 15:23:13
Blogg: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0