Nattfunderingar

Godkväll/Godnatt alla söta!

Sitter bara och slökollar tve för tillfället. Gör inget vettigt och känner hur tröttheten sakta men säkert tar över min kropp. Så ska nog ta och styra kosan mot sängen snart.

H är förtillfället i Täby C och hämtar ut sitt nya WOW spel,
ebgame har natt öppet inatt för alla Wow nödar så att dom får sitt spel direkt när det släps ;D haha.
H berättade oxå att det skickades ut mass-sms från donken att det skulle vara ont om personal imorgon. Detta trodde H hade med att göra att de flesta som han jobbar med sitter och geekar detta spel hemma, och många har tagit ledigt just imorgon för att kunna sitta och spela hela natten och dagen imorgon! Haha Herregud säger jag bara!
http://www.dee-london.com/warcraft/warcraft-wallpaper/warcraft-wallpaper-slavinskas-1600.jpg
Jag har inte riktigt förståt hela grejen med att tjejer i spelet är sjukt smala och har riktigt stora bröst. Lite porrskådis över det hela?  Eller är det bara jag som känner och tänker så? ;D



Kommentera här;
Postat av: ehldig

Ja jag känner igen dig:)



Nej utsidan visar ju inte alltid vad som finns på insidan, visst kommer jag kunna gå vidare, men det är mycket att gå vidare med, och somsagt så står det bara en liten del i den här texten av vad som verkligen har hänt, saker som har satt otroligt djupa spår.

Tack för dina fina ord:)

2008-11-13 @ 10:37:04
Blogg: http://ehldig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0