Lördag

Hej alla söta!

Min helg har varit rätt fartfylld. Jobbade i lördags, och tror ni inte att tre snubbarna som stod utanför i centrum fick mig att gå därifrån med en ny telefon och ett nytt abonemang?
Vet dock inte om det är dåligt eller inte..
Har hört rätt mycket dåligt om tre, men ändå är det många som har det?
För jag har använt mig att Tele2 kompis nu i 1½ år, haft deras abonemang och grejer. Men sedan jag träffa H så har mina räkningar blivit riktigt höga med tanke på att han har 3. För det är trots allt han jag ringer mest och skickar sms med och inom 3 så är det gratis. Att ringa och skicka sms.. Så kanske vinner på det pga av det?

Så nu testar jag detta, vad har jag att förlora egentligen?
tre snubben sa till mig att jag kunde säga upp abonemanget precis när jag ville och då betalar jag bara av de kommande månadsavgifterna för min bindningstid på 24 månader som blir ca 1600:- och då har jag kvar telefonen som är värd minst 2500:- och att låsa upp den från tre kostar 350:-. Så det jag har räknat ut så vinner jag på det.
Bara att se vad de kommande månaderna ger på telefonräkningarna.
Dessutom kommer jag ha min gamla telefon kvar med ett comviq kort, så jag tror faktist att jag kommer kunna sänka mina telefonkostnader rätt mycke..
http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2008/07/sony-ericsson-w595-walkman-slider.jpg
Här är min nya lilla bebis!
 

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0