Kung Fu Panda

Igår kväll när jag kom hem till H efter att ha handlat lite godsaker med Sandra på Ica stop.

Så bänkade jag och H oss framför min dator för att kolla film.
Var verkligen längesen vi gjorde något sånt ihop, så jag var lycklig i hela kroppen.
Vi kollade på Kung Fu Panda, och det var nog en av de sötaste filmer jag sett på länge!
Märker att man börjar bli äldre, då man tar åt sig och får en liten klump i hjärtat när dom andra duktiga kallar Phoo (pandan) tjock och liknande, det tyder väl på att man börjar bli äldre och se filmer från ett annat perspektiv? eller vad säger ni?
 Men filmen visar till slut att det bara handlar om att  var sig själv och tro på sig själv. Verkligen sevärd!
http://bloggywood.se/wp-content/uploads/2007/11/kung_fu_panda.jpg


Den får fyra av fem av mig!


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0