Jag blev utmannad av Linn!

Jag blev utmanad av Linn :)

Regler :

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem


7 saker om mig!

- Jag åkte konståkning i ca 10 år, men slutade och ångrar det rejält!

- Jag älskar att sitta och pyssla, om jag är på rätt humör.

- När jag var liten höll jag på med typ alla sporter man kan tänka sig.

- Jag är världens största godisgris.

- Jag måste ha lampor tända när det blir mörkt, för annars blir jag så trött och somnar på en gång.

- Jag önskar att jag inom en snar framtid äger en egen salong.

- Jag är engelskmedborgare.
 

Och nu ska jag utmana 7 nya

Diana
Jennifer
Kossan
Elin
Sofie
Hanna
Jossan

Kommentera här;
Postat av: Anonym

ahaa, där ser man.. trevligt ;)

Va, har du hållt på med konståkning? Fyy sjutton va ballt :D

Ja men lätt, jag tyckte sminkningen va jättefin. Dina ögon lyste verkligen.



Haha, alltså jag fick typ skrubba en halvtimme o då va de lite grådassigt. Fick duscha dagen efter sen igen men nu är det faktiskt borta helt. trodde inte att det skulle sitta så hårt :P

2008-11-04 @ 18:36:47
Blogg: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0