En resa till solen!

Godkväller!

Sitter och kollar på chaterfeber på 3:an. Vilket sug jag får för att åka utomlands till solen och värmen. Dock är det ju inte så värst varmt just nu på charterställena, men nästa sommar så. Var ju i Egypten i början på januari iår, då var det svenkssommar där nere typ. Vilket jag inte är ute efter just nu, utan jag vill ha heta och bränna! :)
Kanske ska ta och spara ihop pengar och sticka iväg på en sista minuten nästa sommar?
Någon som är på? :)

Jag njuter av solen i Egypten

Lagade ihop middag till mig själv, och det blev kyckling med sallad och keso. Fast jag hade ingen direkt matlust nu på kvällen, kanske är för att jag ätit mina solrosfrön under eftermiddagen?
Men imorgon blir det roligare mat hade jag tänkt mig, fast jag vet dock inte vad det blir. Men det blir att fundera ut till imorgon.
Ska ju börja dagen med min fil och linnfrön, undrar om det kommer gå ner? :P

Vad gör ni denna onsdagskväll? :)

Kommentera här;
Postat av: J

å, längtade till Jul, men när jag ser det här vill jag hellre ha sommarlov och sol!

2008-11-20 @ 13:33:19
Blogg: http://snuttiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0