Min lörda kväll.

Nu åkte Henrik iväg igen, han skulle iväg och kolla på hockey med grabbarna. Jag valde att avstå, dels för att jag inte är något stort fan av hockey och den stora orsaken är att jag är dunderförkyld. Blä.. Inge kul någonstans. Bättre att rehaba mig idag än att vara ute i det kalla vädret och hoppas på att det går över ändå. För mig brukar det bara bli värre då jag försöker göra någonting.

Ska skriva klart lite papper i idrotten nu hade jag tänkt. Får ett G i slutbetyg om jag skriver dom riktigt bra. Jag som var bomb säker på ett IG i idrotten. Vart verkligen överaskad när hon sa att hon kunde sätta ett G på mig om jag skrev dessa uppg. riktigt bra. wunderful!

Vad gör ni av eran lördagskväll?

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0