De senaste dagarna.

Vart rätt segt dom senaste dagarna, varit grejer hela tiden. Fullt upp nu i studenttiderna!

Skiva både i måndags och tisdags och igår var det mösspåtagning och valborg :)

Skivan i måndags var hur trevlig som helst, var även på middagen där. Aladdin vs. Grease och jag var utklädd till Sandy, som många andra oxå var ;P Men det var bara jag som fixat håret, och kanske inte så konstigt ? Jag är frisören ;) haha! Fixade även Anna den kvällen och hon fick en fin svinrygg :) Trevlig kväll helt enkelt.
Emelie var helt klart  bäst som anden i Aladdin :D Klockren!

Mösspåtagningen igår var trevlig. Stannade inte inne stan utan drog mig ut till Täby igen. Tog en trip förbi fontänen med Amanda och kollade läget, fyllesvin överallt ;) haha!
Min valborgs kväll var lugn och tillbringades med Henrik ute i Vaxholm. Mysigt och lungt, båda var slitna efter de senaste dagarnas bravader.

Bilder kommer.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0