Vårkänslor.

Vaknade till med migrän imorese, jävla skit migrän.
Men nu efter några timmars sömn till så tänker jag faktiskt bege mig till skolan. Har kundpass och har jag tur är det riktigt roligt. :) Hoppas alltid på att man får en trevlig kund, hoppas faktiskt på att man kanske ska få en utmaning att ge sig an på idag dessutom. Brukar annars bara få toppklippningar och det är faktiskt inte så roligt i längden:/

Så nu har jag lite brådis innan bussen går. Ha en skön dag allihopa! Solen skinner och hela jag ler !

Kommentera här;
Postat av: Emelie

Stackare! :( Men vises på kundpasset! :D

Ta och kolla in min blogg, komentera gärna! Skriv frågor m.m. Är nämligen ett projektarbete! :D

2008-03-05 @ 11:31:22
Blogg: http://aunatural.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0