Tillbaka.

Bloggtorka på mig!http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00269/dr_martisten_269894w.jpg

Har inte haft orken eller tid för att skriva, vart grejer att fixa hela tiden.
Jobbade idag, vaktmästare eller vaktäktare som en äldre man berättade för mig idag att jag kunde kalla mig. Låter faktiskt mycket finare att säga vaktväktare än vakmästare. Så jag är den vikarierande vaktväktaren i kyrkan :) haha!

Jag är så seg just nu, nackspärr har jag oxå :/ Blää.. Men ikväll blir det andra bullar. Melodifestivalen! Jag vet inte riktigt vem som borde vinna. Perelli? Gillar inte henne som person, men låten. Den kan nog funka i den stora tävlingen sen :).

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0