Smyckestillverkning.

Då sitter man i Hudik. Verkar inte hända så mycket denna kväll. Blir att sitta här framför datan och nörda sig verkar det som. Snorlingsom skulle vara våran chufför har bestämt sig för att sova denna kväll istället. Så vi är fast här ute.http://www.turquoise.se/bilder/smycken_pa_spegel.jpg Kanske lika bra? Jag är rätt seg av mig denna kväll..

Henrik har precis mörbultat min mage genom att blåsa sådär på den att det kommer ett prutt ljud (hajar någon?) och det kittlas så himla mycket. Trodde jag skulle dö. Så himla ombehagligt, men man kan ändå inte hejda sig från att gravasönder sig. haha!

Sitter just nu och kollar runt på olika sidor som säljer smyckes delar. Så himla kul att sitta och pyssla med det. Funderar på om man ska ta och lägga upp några av ens kreationer här på bloggen. Tror faktist att jag ska göra det, ska skapa en ny kategorie för bara det.


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0