Sjukhus.

Vaknade för en timme sen. Mår iaf bättre än i natt. 8 timmar på en akut, gå till olika doktorer och massa blodprov. För att sedan komma hem vid halv 8 på morgonen. Då blir man sliten. Herregud! usch för sjukhus. + att dom som vanligt aldrig hittar något fel på en :/

Nu börjar jag åtminstonde må bättre.
Måste bara ge en eloge till Henrik, som satt uppe hela natten med mig. Tog hand om mig och just nu sover sött som ett litet barn (jag sov lite på sjukhuset, men inte han). Tack Henrik!

Hoppas pappas operation går bra idag, halva familjen tillbringade natten på DAnderyd denna natt. Stackars pappa som skadade benet igår. Hoppas verkligen att allt går bra!

Kommentera här;
Postat av: Skrutt

Varför var du på sjukhus?

2008-03-17 @ 20:59:20
Blogg: http://fieh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0