Tisdag

Hello!

Nu har jag jobbat klart, eller klart å klart? Jag gick brevid min chef för att se hur en begravning går till. För nu när det är jag som vikar i en månad framåt se vet man aldrig om det dyker upp någon mer och hur kul är det att stå där och inte veta någonting.. Tänk att göra fel på en så viktigdag för alla andra. Hemskt. usch, vill inte ens tänka så långt.

Nu sitter jag mest bara och väntar på att karln ska komma hem, eller iaf höra av sig ;D han hade suttit uppe hela natten när jag vaknade imorse vid 9 tiden. Själv skulle jag aldrig ens palla att vara vaken så länge, för jag är en äkta sömntuta ;D
Men nu verkar det som om Henrik inte kom direkt mycket längre än hem till sig och total däckade i sin säng, stackarn! Det är iaf vad jag och Adde tror ;D Hoppas han kan åka och få liv i honom! :D Because I miss him!

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0