Tillbaka!

Äntligen har jag fungerande internet igen!! :D
Sitter uppe i Hudik just nu, och internet här har inte velat fungera förens nu, suck. Bloggabstinens. Men nu är det upp and going! :D

Fast själv är jag inte alls lika kry, dragit på mig något virus antagligen. Ont i hela kroppen och varje rörelse känns som om man lyfter bly. Inge kul alls. Hoppas verkligen att det går över idag, för jag orkar inte vara här uppe och ligga sjuk hela veckan. USCH. Imorgon ska jag vara frisk. punkt slut, snart börjar matchen oxå. Tror ni Sverige vinner idag oxå?
Jag lär väl sitta och halvkolla på matchen. För jag förstår inte alls vad som är så kul med fotboll? En massa männsikor som alla springer efter samma boll ;D haha!

Har kommit fram till att jag kommer dra 5 vinnare av denna bloggdesign, den som vill får ha den klassika rosa färgen. Men vill man så får man byta :)
6 timmar nu innan utlottningen avslutas

Kommentera här;
Postat av: Anna

Yeey, du lever! :D

Hoppas allt är bra :) Btw, skulle du kunna skicka bilderna på oss från Rockskivan? Dom var så najsiga ju!

2008-06-14 @ 20:28:00
Blogg: http://henriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0