L ö r d a g

God kväll!

Nu tror jag att jag har handlat klart allting på denna rea. Åkte egentligen inte till centrum idag för att kolla rean överhuvudtaget, utan jag åkte dit för att träffa Jessica. Inte träffat henne sen hennes studenten, och på min hann hon aldrig förbi :(. Men hon kompencerade att hon inte hade hunnit med att bjuda mig på fikat idag, jätte gulligt! Tack Jessica!
Satt och prata en massa skit om livet, alltid lika trevligt.

Sen gick vi runt och kollade runt, jag fick lämna tillbaka den underbara klänningen som jag köpte igår på rean :(. Den var helt underbar, figur sydd och allt. Så nu undrar ni säkert varför jag inte har den kvar.. Jo för att den gick sönder, dragkedjan gick sönder så pass mycket att den inte skulle gå att laga. Så himla trist, för den var så himla fin. Sista i min storlek dessutom. Så surt när man hittar ett plagg som man förälskar sig i. Hoppas att det kommer någon nya sådan inom en snar framtid, kanske på rea då oxå? får hoppas på iaf.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0