Im happy!!

JAG VAAAANN!!!! :D:D:D:D:D:D

herregud, att lilla jag någonsin skulle vinna en bloggtävling?! Det trodde jag aldrig. Herregud vad kul.
Jag vann detox plåster och såhär står det på deras sida
"Kinesiskt fotplåster för avgiftning.
Fotplåstret är grundat på den Kinesiska vetenskapen om örtmedicin och är baserat på Bamboo vinäger.Fotplåstret har använts under mycket lång tid i Kina och innehåller Endast naturliga ämnen.
 Detox plåster Grunden till en mängd hälsoproblem är att gifter lagras i kroppen och orsakar många problem .
Fotplåstret har visat sig ha en bra förmåga att avlägsna gifter ur kroppen och på det sättet få ett bättre
hälsotillstånd.
Undersidan på foten är den punkt som har flest akupunkturpunkter och därför är mest lämplig att fästa plåstret på.
Vid bantning är det mycket lämpligt att börja med en detoxkur med fotplåster.
Plåstret fästes under foten på kvällen och får sitta under natten och avlägsnas på morgonen.
Plåstret har vid borttagandet fått en gulbrun beläggning som visar att gifter gått ur kroppen och man använder plåstren tills färgen på beläggningen börjar försvinna.
En förpackning innehåller 10 plåster för 5 dagars behandling."

Bild lånad av Bodystar

Kommentera här;
Postat av: rebecca

Oj,sånna plåster vill jag oxå ha. haha.



Du jag tänkte fråga dig,jag har försökt få en besöksräknare til min blogg i år o dagar (eller ah,till min gamla blog) kyckades aldrig och nu har jag skaffat ny blogg och skulle gärna få in en.

Du har ju en,skulle du kunna hjälpa mig o fixa upp en.

Jag fattar nämligen nada!

2008-06-18 @ 02:01:54
Blogg: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis! :D



haha oh no, nu blir jag ju rädd.. :O

2008-06-18 @ 10:09:10
Blogg: http://henriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

Snygg header ;)

2008-06-20 @ 13:13:19
Blogg: http://mobarjjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0