Gladmidsommar

Hallå i stugan!
Nu är jag tillbaka i civilationen igen! Varit ute på Henriks landställe sen i onsdags och där finns det ingen el(?!?) Trodde inte att det fanns sådana ställen längre, trodde att alla ställen moderniserades nu för tiden. Men icke.
Kan faktist erkänna att det är rätt skönt att lämna världen utanför en stund, slippa stressen och allt som hör till den.  Så min midsommar har varit helt underbar!

Kom hem igår kväll och då var det bara att ta byta om fort för att åka till biosalongen för en date med min egna Anna. Det var SATC som skulle skådas. Den var helt otrolig! Så grymt bra! Tårarna och skratten utlöste varandra allt eftersom. Underbart. Det första jag utbrast när den var slut, var att  "när ska vi se den igen?" och det är sällan jag säger så om filmer överhuvudtaget.

Dags för mig att ta tag i beställnings desginer, måste leta upp och hoppas att jag har kvar koderna till en design som jag gjorde till en av de 5 vinnarna, för hon hade råkat klicka bort den stackarn.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0