En utmaning

Längesedan jag gjorde någon lista eller så överhuvudtaget. Men nu kör vi på en!

Regler:

-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din .
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
(nu är det ju kväll, men jag tar hela dagens planer)
Göra denna lista
Lämna tillbaka min underbara klänning :(
♥ Fixa iordning vinnarens bloggdesign
♥ Nörda mig i Photoshop
♥ Nörda lite The Sims 2

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag alltså nio år. Vad gjorde man då? Hade sommarlov och inväntade på att börja 3an efter sommaren och bli störst på skolan. Var antaligen i England under sommarlovet.

Ställen du bott på?

♥ Täby, bott i detta hus ända sen jag föddes. Så i 19 långa år har jag bott innanför samma väggar ;O

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Oj, det är inte lite pengar. Jag skulle köpa mig ett hus och alla andra saker jag drömt om, antaligen en egen salong och kunna gå alla de kurserna jag vill gå. Betala bort en massa pengar till de närmaste så att de klarar sig om det kivar sig någonstans.

Jag utmannar Sofie Anna Linnea Hanna Eva Elin

Kommentera här;
Postat av: Eva-da-diva

svarat nu ;D

2008-06-28 @ 21:53:24
Blogg: http://stealparisattention.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0