Utmannar alla som har pojkvän

Vad heter han: Henrik
Vad har han för favoritfärg?: Grön
Vad har han för ögonfärg?: blågröna
Klädstil: Allt möjligt, allt från loddis till riktigt uppklätt
Har han färgat håret nån gång: Japp, och det är jag som färgat varje gång ;)
Har han klippt sig någon gång: Yes, där är det jag som varit framme med saxen
Har han piercat sig: nej
Dricker han: Ja
Röker han: Jupp
Vad har han för mobil: Den platta Sonyericssonen
Vad vill han bli när han blir stor: Det skiftar typ från dag till dag, ska plugga It i höst iaf
Vad har han för färg i sitt rum: Vitt
Har han någon/några systrar: 2 stycken Maria&Vilma
Har han någon/några bröder: Viktor
Vad är hans favoritmat?: Grillat
Vilken mat hatar han?: Sushi
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa sig en riktigt fin bil, och skämma bort mig;D
Vad brukar han göra efter skolan: Han går inte i skolan längre..
Vad heter hans pappa och mamma: Kristina & Micke.
Har han bråkat med nån någon gång: Oja.
Vad brukar han göra på helgerna: Hålla på med bilen eller vara med mig
Vad har han för musiksmak: Bandit ska det vara
Hur/var träffades ni första gången?: I näsbyparksskolan
Hur gamla var ni då: 13 + 14
Vad påminner dig om honom: Allting
Vad var det första han sa till dig: Han sa hej till mig i skolan och jag rodnade.
Vad var det första du sa till han: hej, någon gång då jag tog mod till mig ;P
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Allt
Är han beroende av något?: Mig ;)
Vad kallar du han: Älskling, gosunge
Vad kallar han dig: älskling, gos, sötist, tjockis
Tränar han: I sängen ;)
Hur länge har ni vart tillsammans: snart 1 år
Hårfärg: Ljusbrunt
När fyller han år: 27 juli
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: En vacker ros
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: underbar, snäll, snygg
Vilket år är han född: 1988
Gillar du han?: självklart!!

Lämna en kommentar om du svarat på utmaningen!

Kommentera här;
Postat av: Marie

godmorgon :)

2008-07-24 @ 11:37:01
Blogg: http://mariejhk.blogg.se/
Postat av: mickan

jag svarar right now :))

2008-07-26 @ 01:54:37
Blogg: http://mkan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har svarat :D

2008-07-26 @ 11:17:12
Blogg: http://dundernalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0