Min helg

Hej alla söta!

Nu har ni inte hört något från mig på flera dagar. Hoppas ni inte tror att jag gått och dött ;) !

Men jag har haft fullt upp där uppe i Hudik, men nu är vi hemma i Täby igen. Så nu kanske jag får tid att skriva lite i bloggen igen. Kommer upp en rolig tävling här i dagarna, som jag tror ni kommer tycka är riktigt rolig. Så håll utkik efter det.
Juste! Ringde till salongen som jag skulle provjobba på imorgon hade tydligen redan hittat något. Trist. Fast det kommer nog flera jobb. Fast på något sätt känns det nästan skönt? Vet inte om det var något med magkänslan som sa att det inte alls var den salongen som jag skulle jobba på.

Men en snabb resume av helgen ska ni få.
Fredag: Var hemma hos Henriks mormor&morfar och passade Vilma nästan hela dagen. Vilma är Henriks lillasyster på 2 år. Så vi lekte runt och hade oss. Vart mycket piggare av det. Sen satt jag och pysslade på med Henriks present hela kvällen.
Lördag: Det var den varmaste dagen på länge. Helt sjukt varmt, hela familjen åkte och badade och jag skickade iväg Henriks för att jag skulle slutföra hans present. Så efter över 2 timmars slit med hans present. Kändes så surt att missa det fina vädret. När jag väl var klar så begav vi oss hem till Henriks morbror som fyllde år. Så då vart det tårta och saft.
Efter fikat så begav jag, Henrik och hans syster ut till Flakön för att fixa iordning lite grejer inför hans födelsedag dagen efter.
Sen vid 9 på kvällen så andlände Anna till Hudik. Så då vart det tur på stan för att åka hem och sedan ta sig ner på staden för stadsfesten.
Söndag: Den stora dagen för Henrik. Jag Henrik och Anna åkte ut före alla andra ut till Flakön, och sen kom hela släkten och det vart tårta och det vart mat. En riktigt trevlig dag. Kvällen blev helt sjukt rolig då Fisken kom upp från Stockholm. Tror verkligen att älsklingen fick en underbar födelsedag.
Måndag: Upp tidigt, och då hade jag och Anna sagt att om det var fint väder ute så skulle vi åka ring. Så ring vart det, men innan så försökte Anna att åka vattenskidor. Gick kanske inte så bra, men efter några försök till så hade det nog fungerat :) Henrik han kom upp på en gång och var fan riktigt duktig på det. Vart riktigt imponerad över min älskling! Sen vart det hemresa mot Stockholm på kvällen.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0