Torsdag

God morgon underbaringar!

Är det ingen som tyckte om tävlingen jag lagt upp? Inte en ända kotte som har anmält sig? Så se till att anmäla er! det är ett riktigt bra pris ju! Jag tycker själv att det är drygt att gå och köpa strumpbyxor, så varför inte vinna ett par? :)

Vaknade till för ett tag sen, solen skiner denna dag med. Även fast jag läste här om dagen att det skulle vara molnigt och till och med regn idag. Men inte ett ända moln på himmelen. Lovly!
När Henrik tillslut vaknar av sig själv (tänker icke lägga ner 3 timmar idag på att få upp honom idag ;) ) Men när han väl vaknar så ska vi tvätta hans bil och vaxa upp den, så den blir skinande ren. Det är iaf vad soom står på planeringen för idag.
Vad ska ni göra?

Kommentera här;
Postat av: Becca

svar:

Nej, hon har Internet Explorer.

2008-07-31 @ 11:22:11
Blogg: http://myworldinwords.blogg.se/
Postat av: Becca

svar:

Jag har också Internet Explorer men jag ser :S

2008-07-31 @ 11:35:11
Blogg: http://myworldinwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0