Torsdag

Hej och godkväll allihopa!

Nu har jag varit i full gång sedan dagen startade, varit till Sundsvall idag för att köpa en del till Henriks bil. Den ska tydligen låta mindre av det. haha! Låter som fan just nu, man hör honom på riktigt långt håll då han kommer brummande.

På väg hem svängde vi förbi en av mina bästa vänner som har landställe här uppe. Hon hade ingen aning om att vi skulle komma förbi, så hon vart lagom chockad då vi plötsligt stod på trappen :) men en lite fika blev det där, och sen hem.
Har faktist mått riktigt bra hela dagen, men nu..nu när vi kom hem igen så slog det bara till. Känner mig helt livlös i kroppen. Måste fan bli frisk så jag kan njuta av det väder ju!

Håll utkik nu! för alldeles strax kommer det upp en utlottning av en design som ni inte får missa!

Kommentera här;
Postat av: biljana

vilken SNYGG blogg du har! :O

2008-07-24 @ 22:19:28
Blogg: http://talktomyhand.blogg.se/
Postat av: Milla

jättefin blogg du har lust att hjälpa mig lite med några småsaker? kram

2008-07-30 @ 23:16:23
Blogg: http://amilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0