Pyssel

Sitter här och håller på och pillar med Henriks present. Den blir väldigt personligt och väldigt rolig hoppas jag! Det är iaf mitt mål med den :) För så myckte kan man väl avslöja? ;D

Var nere på stan och fixade ihop alla grejerna som behövs. Tror jag har allt, annars får det bli en till tripp ner. Men förhoppningsvis så har jag allt. Svängde in en snabbis på Gina för att kolla om dom hade samma underbara rea här uppe och självklart hade dom det. Hittade min body i vitt och blått dessutom, så nu har jag en av varje färg! :D Lovlie. Köpte storlek L denna gång. Kan ha M men det kändes som om den hela tiden ville knäppa upp sig när jag rörde på mig för mycket. Enda nackdelen med den i storklek L är att den är väldigt lös i armarna, tycker att det är snyggt när det är tajt. Men men, man kan inte få allt. Rätt skönt med ett plagg som inte stramar åt så mycket och visar alla ens skavanker. ;D haha!


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0