O n s d a g

Godmorgon alla bloggers!

Min morgon är inte alls så underbar, trodde inte att min förkylning skulle slå ut överhuvudtaget. Men självklart så började jag redan igår känna mig hängigare och nu idag kan jag inte andas genom näsan  min. BLÄ. Hela kroppen är seg, usch och utanför här så är det blåblåhimmel. Alltså prefekt solväder.
Vaknade till imorse vid 6-7 kanske och kollade ut genom fönstret, och då var det grå moln över hela himmelen. Då kom tanken att det kanske inte var så dumt att bara ligga inne idag och ta det lungt. Men nu några timmar senare när jag vaknade till, ja då har någon bestämmt att det ska vara riktigt underbart väder idag.

Men jag måste ner på stan här och se vad jag kan hitta för roliga saker till Henriks present. Skulle vilja skriva här vad det är han ska få, men vill inte riskera att han går in och läser det. ;D

Så jag ska kurera mig idag, ta en tripp ner till stan och kolla läget och antaligen börja på hans present.
Vad ska ni göra?


Kommentera här;
Postat av: malin

ja de är jättefina verkilgen! funkar ju till allt! :) :) den röda fanns inte i min storlek kvar! hade velat ha den med!! :) :)

2008-07-23 @ 10:41:46
Blogg: http://passiontofashion.blogg.se/
Postat av: malin

jag skulle haft en i s eller m men de fanns bara l kvar tyvärr :( okej, härligt :D kram!

2008-07-23 @ 13:18:45
Blogg: http://passiontofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0