De återfunna nycklarna

Nu har jag varit hemm ett tag. Ska ta och fixa iordning i mitt rum. Vände som sagt upp och ner på mitt rum igår när jag letade efter den borttappade nyckeln. Kunde inte hitta den någonstans, såg bara framför mig den sköna summan pengar jag skulle behöva betala till mor&far för byte på alla dörrlåsen i huset. Gav till slut upp och åkte hem till Henrik. Hade frågat honom om han sett den. Men icke. Så hörde hans mamma det, och då sa hon att det hängde en nyckelknipa i deras nyckelskåp som hon inte visste vart dom gick. Så jag gick och kollade och där hängde dom snyggt och prydligt. Mina hem nycklar och jag kände mig helt plötsligt flera tusen kronor rikare.

Så idag har jag den roliga uppgiften att städa iordning mitt rum. Mindre kul. För jag har verkligen rört till det totalt.
                     

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0