Henrik

Har du någonsin varit sådär sockersött kär? Sådär att du faktist inte vet var du ska ta vägen när du ser personen. Eller när ni bråkar, det gör minst lika ont i dig som i den andra. The image ?http://www.kristallrummet.se/bilder/shop/250_0SLHJSANJ.jpg? cannot be displayed, because it contains errors.
Jag vill ge honom en eloge för att han står ut vid min sida. Jag är nog ett av dom svåraste fallen i världen. Men han står vid min sida i ur och skur.
Jag älskar den där människan av hela mitt hjärta, varje liten del av min kropp. Jag älskar honom verkligen.
Jag ska en dag stå framför en folkmassa och vissa hur mycket jag älskar honom. Jag är hans. Varenda del av mig är hans. Jag kan inte andas utom honom. Han är den som bär mig när jag faller. och jag vill vara den som tarimot honom när han faller, hoppas jag är den.
För han bär mitt hjärta. Den enda. Mitt hjärta slår för honom, varenda slag är för honom och för oss. För mitt liv vid hans sida.
AMOR VINCIT OMNIA

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0