En guldkompass

Min såkallade fästman har gått ihop sig med min bror och är allmänt dumma mot mig!!!! Eller inte, men dom går ihop sig mot mig och det är aldrig kul att vara ensam mot två killar.

Förövrigt så står dom och disskuterar WOW just nu, jag fattar helt ärligt ingenting. Vill fatta men kan typ inte, det är levels hit och det är saker dit. Fattar noll.

Ikväll har jag och Henrik varit och sett Guldkompassen. I mina ögon var den bra och vill se nästa, hatar verkligen när en film slutar mitt i, då vill man bara kunna stoppa i nästa film och se vidare. Men nu får jag vänta tills nästa kommer ut, hoppas det blir snart.
http://farm2.static.flickr.com/1373/919246912_5a5bec6177_o.jpg

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0