Studenten.

Det slog mig precis. Det är inte alls många dagar kvar till studenten ?!?! Herregud. Det här är nästan lite läskigt.
Räkna preics och kom fram till att det är 104dagar kvar. Herregud det är snart!

Jag tror att jag har en klänning iaf. Min farbrors fru har köpt en i Skottland som ska dimpa ner i brevlådan i nästa vecka. Har en så länge bara fått kort på den och den ser fin ut då, sen är det bara att hoppas på att den sitter underbart när jag väl får på mig den. Sen förhoppningsvis kommer ingen annan i detta avlånga land eller åtminstonde ingen i skolan att ha en likadan. För det skulle vara en katastrof.


Ser fin ut där på dockan och jag hoppas den är fin på mig med. :)

Kommentera här;
Postat av: Annelie

Svar: Det är bara till att träna :) Det är ju en stor fördel att ha systemkamera, dom är ju inte så fasligt dyra nu längre heller ;)

2008-02-23 @ 13:47:33
Blogg: http://anneliemalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0