Pratmajor.

Jag börjar bli riktigt trött nu heltplötsligt. Henrik är ute och pratar i telefon med min kompis. Undrar vad dom har att säga varandra så mycket. Antaligen något bra och jag är inte alls avundsjuk bara lite kramig och vill att han kommer in och ger mig lite uppmärksamhet ;) haha.
Men dom två kan prata på som bara den, så han lär inte vara inne på ett tag. Men det är skönt att dom kommer överens som dom gör. :)

Undrar om jag kommer ha somnat innan han kommer in igen? För jag orkar inte resa på mig och gå ut och ropa in honom. Han får komma när han själv vill.

Morgondagen att göras;
- Städa rummet
- 4års Kalas
- Going away party
- Melodifestival

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0