Hur väcker man en zombie?

Nyvaken och vill egentligen inte alls ta mig upp ur sängen. Men jag kan faktist inte sova bort hela dagen även fast det skulle vara guld värt.
Fick som vanligt svårt att då upp Henrik imorse, kan inte förstå hur man kan vara så svårväckt som han. Han kan tillochmed prata med en i sömnen och svara på frågorna som man ställer. Men sen visar det sig att han bara sover och när han väl vaknar så minns han oftast inte ett skit av vad vi har pratat om. Jobbigt dilemma helt enkelt. Funkar ju att hälla vatten över honom, för då vaknar han direkt ;P. Men det är inget man orkar göra varje dag. Har någon något tips på hur man väcker svårväcktafolk utan att man måste ligga och tjata och jobba i över en halvtimme för att få kontakt med den sovande?
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00084/sover-192077-338801__84457w.jpg

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, blir ingen utgång ikväll. Skulle ut med Hanna, men jag hade lovat bort mig till Henrik för en myskväll, så myskväll blir det. Men jag ska nog troligtvis träffa Hanna en stund idag iaf. Hon behöver klippas, så jag ska göra henne riktigt snygg ;) haha! Men det ska bli trevligt.

Kommentera här;
Postat av: Hanna

Åh det känns bra att du ska klippa mig;) JAG SKA BLI SKIT-SNYGG!:D

2008-02-29 @ 15:14:43
Blogg: http://channii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0