Dålig morgon

Det tog mig 1 ½ timme för mig att ta mig tillskolan imorse. Vilket relaterade i att jag kom 20 minuter sen till Svenskan.
Brukar vandligtvis ta mig ca 50 minuter att ta mig till skolan om allting klaffar. Men icke idag. Det var tydligen växlefel vid tekniska och inga tåg gick. Kom med ett tåg från Danderyd som dessutom gick från fel sida, mycket mysko att hoppa på tåget där. Men det kröp i snigelfart till Bergshamra och där var alla tvugna att gå av och vänta på ett tåg. Stod i Bergshamra i mer än 20 minuter. Bröööl

Ingen rolig start på morgonen. Dessutom så missade jag nästa bussen imorse till råga på allt. Tack snälla busschauffören som faktist stannade en extra minut och väntade på mig.

Kortfattat denna måndag då jag skulle bli duktig och gå i skolan som jag ska, så knasade sig allt. Men humöret är fortfarande på topp tur nog.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0