Buzz.

Amanda kom under eftermiddagen istället för på kvällen. Så jag blev lite störd i mitt pluggande, men jag gjorde faktist ett riktigt bra jobb innan hon kom. :)
Var riktigt trevligt att träffa henne igen, var way too loong time sen sist. Så vi fick en uppdate på varandras liv. Riktigt trevligt. Blev riktigt avundsjuk på hur hurtig hon är och att hon har energin till det. Vill ju oxå vara hurtig. Men funkar aldrig :/

Vi tillbringade en hel del av tiden att spela Buzz. Så klockrent frågespel för PS2. Gillar det verkligen och det är riktigt kul att sitta och spela några stycken. Bra alternativ när man inte känner att stämmorna är i rätt form för att spela Singstar, som för mig är no1 spelet att spela. :)

image37

Läskigt hur det ser ut som om jag har bruna ögon på bilden på bara mig ;P haha.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0