Lördag

Hej alla söta!! :D

Gissa var jag är nu?
Inte i Sverige iaf, utan jag är i England som de flesta vet :)

Kom hit i natt, och då var det bara raka vägen till sängs. Det är verkligen rått här borta, sovit med kläder på mig inatt och grejer. Dessutom är det storm och ösregn ute. BLÄ!
Tycker att det är så gulligt att min farmor och farfar på 80+ har skaffat sig dator och internet, så därför var det värt att ta med mig min dator du jag faktiskt kan utnyttja den.
Så just nu sitter pappa och lär dem hur deras dator fungerar och grejer. Så sött!

Ska iväg ner på stan nu strax
, och inhandla lite grejer som jag missat ta med mig. Typ en tjocktröja och DEO! :P Kan ju inte lukta usch här borta inte.. Sen ska vi iväg och träffa lite släkt som det ser ut just nu :).
Så jag återkommer ikväll troligen och då blir det nog designer för fulla muggar! Är ju riktigt efter i min design julkalender förtillfället..

Hur är vädret i Sverige just nu? och vad pysslar ni med? :)
xoxo

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0