Söndag

Godmorgon allihopa!

Fast det är inte så tidigt längre.. börjar jobba om 30 minuter. Bussen min gick för 10 minuter sedan.
Men jag har en snäll pappa som tydligen skulle förbi centrum en sväng nu på morgonen. Så jag passar på att njuta av en biltur till jobbet dessutom. Slipper dessutom sitta i centrum och vänta i en halvtimme, då bussarna går så dåligt på söndagarna.

Sitter här helt klar nu för dagen, hoppas verkligen att jag piggnar till.
För halsen är inget att leka med idag. Så innan jag går blir det en Ipren eller Alvedon och om jag har tur så hittar jag en nässpray dessutom.
Sen får vi hålla tummarna för att det blir en bra dag på jobbet med glad och roliga kunder.. Helst inga barn :P Jag klarade mig undan det helt och hållet igår.. Undrar dock hur det blir idag?

Återkommer när jag kommer hem från jobbet och hoppas på att photoshop fungerar som det ska. :)

Så länge kan ni ju berätta vad ni gör av eran dag idag? :)

Kommentera här;
Postat av: Anonym

Usch,krya på dig. Vi har varit på julmarknad och fått en gigantisk julstämning ;-)

2008-12-07 @ 17:37:21
Blogg: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja,det är ju så-försvinner snön så försvinner en del av stämningen :-D

2008-12-07 @ 22:22:33
Blogg: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0