Söndag

Godagens!

Det är verkligen kallt här i England, eller det är väl mer rått än kallt egentligen. Men summan av kardemumman är att det känns svinkallt.

Var iväg med farmor&farfar och farmors syster på en pub ute på landet och åt en riktigt god lunch. Käkade lamm och köttet mer eller mindre smälte i munnen. Precis som det ska vara. Sen åkte vi hem till systern och drack te. För att sedan ta oss hem igen, där jag sitter nu.
Ska börja packa ihop mina grejer nu snart, för ikväll åker jag och pappa upp till Reading. Där hans kurs kommer vara.

Har inte fått tag på Johanna, så det verkar inte bli något London. Vilket känns lite trist.. Men jag kollade upp Reading lite och såg att dom faktiskt har en Primark där. För jag är riktigt nyfiken på vad som finns att hitta där. Alla verkar prata så gott om den affären och allt är till ett riktigt bra pris. Så där lär jag väl fastna en heldag kanske? :P

Vad händer i Sverige? Något nytt?

Kommentera här;
Postat av: Jäniför

nä du missar verkligen ingenting här :P jag vill också åka till London!

2008-12-14 @ 18:00:05
Blogg: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: linn

har jag missat nått :D är du i england? :)



ja vi måste fika snart igen! jag blev kvar på mitt jobb, så jag jobbar hela våren oxo. så jag har "jullov" 19/12- 6/1 ... :)

2008-12-14 @ 18:44:13
Blogg: http://linnseeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0