Snörvel snörvel

Goder kväller!

Sitter just nu med mamma och kollar på Wallander,
fast jag har sett den tidigare.. så jag har mer eller mindre ägnat mig åt bloggdesigner de senaste timmarna. Lagt in den första luckans design hos vinnaren, väntar fortfarande på att vinnaren till lucka nummer 5 ska höra av sig och skicka bilderna. Så är jag klar med den.

Ska lägga upp helgens designer nu strax oxå.
Så får ni rösta på dem under morgondagen tillsammans med morgonsdagens luckas design. :)

Det gick iaf riktigt bra att jobba idag, även fast jag snörvlade på som bara den. Kändes så tasktigt att stå och snörvla rakt över kundernas huvud, men vad ska man göra då man är sjuk och förkyld? :S

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0