NattiNatti

Nu ska jag ta och krypa till sängs. Måste bli av med den här jävla förkylningen. Får ju veta imorgon bitti vad det är jag går och drar på.. Hoppas dom kan göra någonting och att det inte är att bara vänta ut det..
Fast å andra sidan, kommer jag ens kunna bli frisk till på fredag? :S Aja.. Måste jobba på torsdag-fredag, för annars säger det inte klirr i kassan. Usch och blää..

Ska förmodligen in till Steph imorgon efter doktorn om det är okej med dom.. Så ska hon göra lite grejer på mig, och då ska jag tydligen fotas.. LÄSKIGT! :p Hade ju helt klart velat vara frisk.. Men vi får hoppas på det bästa imorgon :)
Så nu ska jag plocka ihop lite kläder som skulle passa till fotograferingen imorgon.

Godnatt alla söta nu!
xoxo

Kommentera här;
Postat av: Emilia

du verkar duktig:D

2008-12-10 @ 10:28:33
Blogg: http://emmimw.blogg.se/
Postat av: Emilia

desingna bloggen

2008-12-10 @ 16:38:04
Blogg: http://emmimw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0