Dags att hoppa i säng..

Hej alla söta!

Drog precis vinnaren till dagen lucka. Scrolla ner till inlägget så ser ni vem som vann. :)
Ska ta och krypa till kojs nu, blir jobb imorgon 10:00-19:00.. Kommer vara slitigt då jag inte jobbat något på en vecka då jag var sjuk i helgen. Hoppas det är glada miner imorgon ändå.
För jag kan ju inte göra något åt att jag blir sjuk..

Så imorgon blir det lite aktivitet här i bloggen! Så luckan för morgondagen är redan uppe. Blixtrar och dunder enligt mig! ;D haha.

Nej nu ska jag krypa ner i sängen
och värma upp den och ta mig till drömmarnas land. Samt få lite skönhets sömn :)

God natt!
xoxo

Kommentera här;
Postat av: Mimmi

Gå gärna in på http://lifeofmimmi.blogg.se/2008/december/tradlost-internet.html och se vad du får för mått och skicka en kommentar med resultatet så blir jag jätteglad :) Spännande spännande.

2008-12-05 @ 13:03:42
Blogg: http://lifeofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0