My day

Godkväll söta människor!

Är precis hemkommen från Henrik. Vi åkte dit på eftermiddagen och hjälpte till på deras tomt, dom har haft sån himla otur med huset dom köpte. Tycker så otroligt synd om alla fel som dycker upp helatiden. Men snart finns det nog inga flera fel som kan hända det där huset, och när dom är helt klara kommer det vara hur fint som helst. Ett riktigt dröm hus.
Så det är vad jag har sysselsatt mig med de senaste timmarna och självklart har jag lekt med Vilma och Viktor. Vilma älskar mina högklackade skor och trippar enkelt runt i dom. Blir nästan lite impad, över att hon är 2 år och kan gå i högklackat.

Ska kolla på Trinny and Susannh undress the nation. Det är verkligen ett härligt program, och iaf jag ser mig själv på ett annat sätt än jag har gjort tidigare. Dom får en att få upp ögonen för olika saker om hur man ser ut, hur man ska klä sig för att framhäva det bästa hos en.
Som i förra avsnittet jag såg, där dom istället för att dela upp folk i olika klädstorlekar så delade dom upp folk efter ens kroppsform. Dom hade hur många olika former och så är det i verkliga livet. Alla har inte samma form, vi har vaser, päron osv.


Kommentera här;
Postat av: Catty

sv: ja supergärna! hade varit kul att se vad du menar.. tror jag förstår, men det är alltid bra med bilder :) kram

2008-08-06 @ 20:24:12
Blogg: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0