Underbar dag!

God kväll!

Haft en jätte mysig dag ute på Bastuholmen tillsammans med Anna och hennes familj. Vädret var verkligen det skumaste. Vi gick ut på bryggan och la oss och sola, det blev molnigare och molnigare. Fast det var ända varmt som tusan, sen när vi började höra åskan närma sig och det började regna för mycket så drog vi oss inåt.
Det började verkligen ösregna och åska och blixtarna var precis över oss. Sen gick det över och man skulle inte ens kunna gissat att det varit ett åskväder som dragit förbi. Solen sken och vi var tillbaka ute på bryggan och vi tog tillochmed ett dop. Hur skönt som helst.

Nu är jag hemma igen, Henrik är borta och spelar data och jag tänkte sätta mig och beta av betsällningsdesignerna. Har inte haft någon tid på jätte länge att sätta mig ner och jobba med dem. Så alla ni som står i kö. Ni är inte bortglömda!
Men jag kan säga att gratis design kön börjar bli riktigt lång. Så vill du få designen fort så skulle jag rekomendera att satsa på donations alternativet. Men jag betar av alla designer så fort jag kan! :D

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0