Träning

Goddag!

Min kväll igår var helt underbar! Det vart Singstar, Eyetoy och Buzz. Kan det bli bättre? Plus en massa massa skratt :)
Hittade en bok i våran bokylla igår "Plattare mage och strakare rygg på 10 minuter" När jag började läsa boken, så kom jag faktist fram till att det var 4 program á la 10 minuter, så egentligen är det ju 40 minuter man gör allt på. Tänkte faktist börja göra de programmen och se om det verkligen fungerar.
För innan jag ens kan ställa mig i en salong och börja jobba så måste jag träna upp min rygg. För den är helt åt h*lvete just för tillfället. Så den skulle nog inte klara av ett frisörs jobb.

Så nu tänkte jag fråga er? Vill ni följa min träning? Att jag lägger upp tips, och hur jag tränar samt resultat.

Kommentera här;
Postat av: noora

skulle du inte bara kunna göra en header då ? och inte hela bloggen ?

2008-08-03 @ 18:22:02
Blogg: http://noorshamurad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0