Torsdag

God morgon sötisar!

Visst klockan är närmare 1, men för mig är det morgon just nu iaf. Sover så sjukt länge förtillfället, men det lär väl gå över antar jag?


Roliga är att Henrik gjorde det han gör typ varenda natt, han spela WOW. Fast denna gång var han på Lan hos en polare, och kom hem och la sig i sängen hos mig vid halv 10 imorse. Då hade han varit vaken hela natten, självskulle jag aldrig någonsin palla någonting sånt. Det är helt sjukt och en riktigt killig grej ;D Kan gissa att det finns tjejer där ute som gör sådant oxå, fast majoriteten är troligen killar.
Så förtillfället så ligger han och sover och det lär han göra ett bra tag till.

Vädret sviker utanför, lyfte undan gardinen och jag såg bara hur det var grått på hela himelen och hur det blåste som sjutton. Jag som hade tänkt vara duktig och gå ut och gå. Fast det kanske jag gör till slut ändå. Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder som man brukar säga. Vilket är helt och hållet sant :)

Vad ska ni göra en Torsdag som denna då?

Kommentera här;
Postat av: viola

svar: visst! helt underbara

2008-08-14 @ 14:04:43
Blogg: http://vajola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0