Torsdag

Godmorgon!

Vaknade till imorse tidigare än på säkert 1 månad. Tror det berode på att rullgardinen inte var helt nerdragen så att det kom in ljus. För jag kan verkligen inte sova bra utan rullgardiner för att jag vaknar så fort det blir lite ljust.
Fast idag tror jag faktist att det var det hemska ösande och vräkande regnet som kom ner från himlen. Det verkligen vräkte ner så att det dundrade i taket. Vilket kan vara svaret på varför jag vakande så tidigt?

Bestämde precis min dejt med Jessica.
Vi ska ha en hemma fika, eller om vädret håller så kanske den blir utomhus?
För det är rätt komiskt, för vi sitter inte så jätte långt ifrån varandra utan det är väl någon mil mellan varandra kanske? om ens det. Men jag säger att solen skiner utanför och att vi skulle kunna ta det utomhus, och hon säger att jag är knäpp för att det regnar om vart annat hos henne. Verkligen sjukt hur vädret delar sig.
Minns en gång då det var vinter och det snöade på framsidan men inte på baksidan, iaf under några minuter. Rätt coolt att se gränsen som finns.

Så jag ska snart traska iväg och köpa något gott till våran fika.

Vad gör ni denna soliga/regniga dag?

Kommentera här;
Postat av: emelie

svar: så härligt för dig då! :D Vad händer ikväll då?

2008-08-28 @ 16:57:05
Blogg: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Karin

Har du kommit längre på min design? :)



kram



/karinkullgren.blogg.se

2008-08-28 @ 17:11:57
Blogg: http://karinkullgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0