Tisdag

God morgon!

Det regnar fortfarande här och idag känns det som om man jag bara skulle vilja gå direkt tillbaka till sängen och dra täcket över huvudet.
Har inte sovit bra inatt heller, så det kanske spelar in det med? Henriks telefon började ringa vid 7 tiden imorse, om och om igen. Jag vaknade till och skulle precis slå kudden överhuvudet på honom för att han skulle vakna. Men ingen Henrik? Nepp han hade gått upp för att äta en macka. Har hörttalas om natt macka, men detta var inte på natten utan morgonen.. Vad kallar man det då? Chockad var jag iaf.
Men det var hans pappa som hade ringt som en galning. Henrik hade tydligen råkat ringa honom någon gång vid midnatt, och han hade sett det på morgonen och blivit orolig att det hänt något.
Lyckades somna om, men är helt död nu.

Ingen aning om vad jag ska göra av dagen idag.
Vad ska du göra?

Kommentera här;
Postat av: Pia

Sv: Ja men det är klart du har kroppen för den kjolen. Det var det som var så bra, den suger in allt och täcker de man vill dölja :) alla passar i den!

2008-08-05 @ 12:00:32
Blogg: http://piagreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0