Slut i hela kroppen

God eftermiddag!

Var nästan en heldag i Täby centrum med Jessica. Riktigt trevligt. Fick med mig en hel del saker eller kanske inte så mycket saker.
Ska ta kort och lägger upp det sen, sen väntar jag på korten som Jessica tog.
Hittade tack-kort dessutom. Så nu måste jag verkligen skicka ut korten till folk som uppvaktade mig på studenten. Tror det är dags att göra det. Så på måndag ska dom skickas iväg.

Sitter i soffan nu med datorn i knät, känns som om all luft gick ur mig när jag kom hem. Helt sjukt. Jag som var pigg och allt, men nu känns det som om jag skulle kunna somna vilken sekund som helst.
Inga planer för resterande tid för dagen så en powernapp kanske skulle göra nytta.
Kanske somnar till Madonna dokumentären, sjukt mycket hon hunnit med att göra under sina 50 år på jorden. Tänk om jag oxå skulle kunna uppnå såmycket under mitt liv.


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0